ویژه

چهار روش برای ورزش در محل کار

وبلاگ

۲۷ آبان ۱۴۰۰ 19 بازدید
ویژه



امروزه افرادی که بخش قابل توجهی از نیروی کار را تشکیل می دهند در محیط اداری کار می کنند. طبق مطالعات انجام شده، حتی اگر مقدار توصیه شده ورزش هر روز انجام شود، این زمان برای فردی که تمام روز پشت میز می نشیند کافی نیست.
طبق مقاله فوربس، کمتر از 20 درصد مشاغل امروزی نیاز به فعالیت بدنی دارند و بسیاری از کارمندان حداقل 4 ساعت در روز پشت میز می نشینند. علاوه بر این، اکثر کارمندان هنگام بازگشت به خانه به فعالیت های نشسته خود مانند تماشای تلویزیون یا غذا خوردن ادامه می دهند.
نشستن طولانی مدت؛ خطر ابتلا به مشکلاتی مانند بیماری قلبی، دیابت، چاقی، کلسترول بالا و فشار خون بالا را افزایش می دهد.  بنابراین، چگونه می توانیم در طول روز برای ورزش وقت بگذاریم یا چگونه می توانیم در محل کار فعال تر باشیم؟ در اینجا چند نکته برای کمک به ورزش در مطب وجود دارد:
 
یک ایستگاه زودتر پیاده شوید
اگر قرار است با وسایل نقلیه عمومی به محل کار بروید، دومین ایستگاه نزدیک به محل کار را انتخاب کنید. حتی کوچکترین فعالیتی که انجام می دهید کمک زیادی به شما خواهد کرد. اگر در حال رانندگی به سمت محل کار هستید، سعی کنید وسیله نقلیه خود را تا حد امکان دور از محل کار پارک کنید. می توانید با این فکر که هر چه ماشین خود را بیشتر پارک کنید، کالری بیشتری می سوزانید، به خود انگیزه دهید.
از توپ تعادل استفاده کنید
استفاده از توپ های تعادلی که به توپ های پیلاتس نیز معروف هستند، به عنوان صندلی اداری هر از چند گاهی به تقویت عضلات شکم و بهبود وضعیت و تعادل شما کمک می کند. همچنین به یک ابزار تمرینی آماده برای شما تبدیل خواهد شد. و بدون نیاز به بلند شدن.
وزنه ها یا نوارهای مقاومتی را روی میز خود نگه دارید
زمانی که استراحت می کنید یا فقط چند دقیقه بنشینید و به چیزهایی فکر کنید می توانید از آنها استفاده کنید. تمرینات زیادی وجود دارد که می توانید با استفاده از این ابزارها در محیط اداری انجام دهید.
از پله ها استفاده کنید
اگر در یک ساختمان چند طبقه کار می کنید، به این معنی است که از قبل یک مرکز ورزشی دارید. استفاده از پله ها برای انجام کارها در طبقات دیگر یا صحبت با همکارانتان در آنجا؛ به چربی سوزی، تقویت ماهیچه ها و پمپاژ خون قلب کمک می کند. بنابراین هر زمان که می توانید به جای آسانسور از پله ها بروید.
فقط به این دلیل که یک روز کامل را پشت میز خود در دفتر می گذرانید به این معنی نیست که نمی توانید کاری انجام دهید. به همین دلیل سعی کنید از این نکات برای تحرک و ورزش در محل کار و حفظ سلامتی استفاده کنید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط